Tunne & Taito -valmennus

PALVELUT

YRITYKSILLE, YHTEISÖILLE JA SEURAKUNNILLE 

Johtajat, esimiehet ja henkilöstö

  • Konsultointi-, ja asiantuntijapalvelut:
  • Esimies -ja johtajatason koulutukset
  • Päihde -ja mielenterveystyön asiantuntijapalvelut
  • Turvallisuusauditoinnit
  • Pelastussuunnitelmat
  • Turvallisuussuunnitelmat
  • Aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen -koulutukset
  • Järjestyksenvalvojan peruskoulutus 40h ja kertauskoulutukset 8h
  • Ennakkokartoitukset
  • Tunnetaito-koulutukset eri teemoilla 
  • Työhyvinvointi-ohjelmat: työyhteisöille
  • SLG-luennot
  • SLG-työpajat, prosessimainen koulutus, sisältää SLG-laatusertifikaatin
  • Järjestyksenvalvontakoulutukset
  • Järjestyksenvalvonnan suunnittelu ja toteutukset erilaisissa tapahtumissa
  • Tapahtumaturvallisuus

YKSILÖILLE

- Kaikki yksityiset henkilöt, jotka tarvitsevat yksillöllistä palvelua

  • SLG-valmennus elämän eri haasteissa
  • Kriisiapu erotilanteissa
  • SLG-menetelmäkoulutus
  • Työnhakuvalmennus
  • Turvallisuusalalla työskentelevien asiakaspalvelutyön kehittäminen
  • Järjestyksenvalvojan perus -ja kertauskoulutukset
  • Asiakaspalvelutyössä työskentelevät

PALVELUN TAVOITTEET

  • Tunnetaitojen kehittäminen ja sosiaalinen vahvistuminen kokonaisvaltaisesti.
  • Opetella kohtaamaan tunteita ja tunnetiloja ja kehittää selviytymisen keinoja.
  • Vahvistaa tunteiden käsittelyä, ilmaisua ja vuorovaikutustaitoja tunnetaitomenetelmien avulla.
  • Ohjata asiakas omien tunteiden tiedostamiseen ja tiedostettujen tunteiden hallitsemiseen ja sitä kautta itseluottamuksen ja itsetunnon vahvistumiseen.
  • Saada asiakas ymmärtämään, että omilla valinnoilla on merkitystä ja käyttää asiakkaan omia vahvuuksia heidän motivoimisekseen tavoitteiden saavuttamisessa.
  • Tunnetaitoja tarvitaan ihmissuhteissa ja arjen vastoinkäymisissä sekä opinnoissa ja työelämässä.
  • Työpaikoilla tarvitaan tunnetaitoja johtamisessa ja vuorovaikutuksessa työntekijöiden kanssa. 
  • Turvallisuusalan palveluilla halutaan tuoda ammatillista osaamista alueelle ja tuoda uusi malli toimia asiakaspalveutyössä haastavien asiakkaiden kanssa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

osiaalinen vahvistaminen ja tätä kautta syrjäytymisen ennaltaehkäisy ja syrjäytymisen kierteen keskeyttäminen.

´Valmennuksen tavoitteena on vahvistaa tunteiden käsittelyä, ilmaisua ja vuorovaikutustaitoja tunneäly-menetelmän avulla. Tavoitteena on ohjata asiakas omien tunteiden tiedostamiseen ja tiedostettujen tunteiden hallitsemiseen ja sitä kautta itseluottamuksen ja itsetunnon vahvistumiseen
´Tavoitteena on myös saada asiakas ymmärtämään, että omilla valinnoilla on merkitystä jakäyttää asiakkaan omia vahvuuksia heidän motivoimisekseen tavoitteiden saavuttamisessa
´Tunnetaitoja tarvitaan ihmissuhteissa ja arjen vastoinkäymisissä sekä opinnoissa ja työelämässä.