YRITYKSILLE, YHTEISÖILLE JA SEURAKUNNILLE
Johtajat, esimiehet ja henkilöstö
- Konsultointi-, ja asiantuntijapalvelut,
- Päihde -ja mielenterveystyön asiantuntijapalvelut,
- Ammatillinen tukihenkilötoiminta
- Työhyvinvointi-kartoitukset ja henkilöstökyselyt
- Esimies -ja johtajatason koulutukset: "KUUNTELEVA JOHTAJA PARAS JOHTAJA"
- Turvallisuusauditoinnit
- Pelastussuunnitelmat
- Turvallisuussuunnitelmat
- Aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen -koulutukset
- Järjestyksenvalvojan peruskoulutus 40h ja kertauskoulutukset 8
- Järjestyksenvalvonnan suunnittelu ja toteutukset erilaisissa tapahtumissa
- Tapahtumaturvallisuus luennot: "Hyvin suunniteltu, puoliksi tehty"
- Tunneäly-koulutukset eri teemoilla
- Työhyvinvointi-ohjelmat: työyhteisöille
- SLG-luennot
- SLG-työpajat, prosessimainen koulutus, sisältää SLG-laatusertifikaatin
- Stressinhallinta koulutukset
- Taktinen neuvottelu koulutukset
YKSILÖILLE
-Kaikki yksityiset henkilöt, jotka tarvitsevat yksillöllistä palvelua. Lastensuojelun asiakkaat, kriisissä olevat henkilöt, työttömät, jotka tavitsevat tukea työllistymiseen
- SLG-valmennus elämän eri haasteissa
- Kriisiapu ja ilmainen chat-palvelu
- SLG-menetelmäkoulutus, miten selviän kriisistä on ratkaisu - ja voimavarakeskeinen menetelmä elämän kriisitilanteisiin
- Työnhakuvalmennus työttömille
- Turvallisuusalalla työskentelevien asiakaspalvelutyön kehittäminen
- Järjestyksenvalvojan perus -ja kertauskoulutukset
PALVELUN TAVOITTEET
- Tunnetaitojen kehittäminen ja sosiaalinen vahvistuminen kokonaisvaltaisesti.
- Opetellaan kohtaamaan tunteita ja tunnetiloja ja kehittää selviytymisen keinoja.
- Vahvistaa tunteiden käsittelyä, ilmaisua ja vuorovaikutustaitoja tunnetaitomenetelmien avulla.
- Ohjata asiakas omien tunteiden tiedostamiseen ja tiedostettujen tunteiden hallitsemiseen ja sitä kautta itseluottamuksen ja itsetunnon vahvistumiseen.
- Saada asiakas ymmärtämään, että omilla valinnoilla on merkitystä ja käyttää asiakkaan omia vahvuuksia heidän motivoimisekseen tavoitteiden saavuttamisessa.
- Tunnetaitoja tarvitaan ihmissuhteissa ja arjen vastoinkäymisissä sekä opinnoissa ja työelämässä.
- Työpaikoilla tarvitaan tunnetaitoja johtamisessa ja vuorovaikutuksessa työntekijöiden kanssa.
- Turvallisuusalan palveluilla halutaan tuoda ammatillista osaamista alueelle ja tuoda uusi malli toimia asiakaspalveutyössä haastavien asiakkaiden kanssa
- Stressinhallintataitoja tarvitaan haastavissa asiakastilanteissa sekä kriisitilanteissa
- Taktisen neuvottelun taitoja tarvitaan vaativissa neuvotteluttilanteissa
osiaalinen vahvistaminen ja tätä kautta syrjäytymisen ennaltaehkäisy ja syrjäytymisen kierteen keskeyttäminen.
´Valmennuksen tavoitteena on vahvistaa tunteiden käsittelyä, ilmaisua ja vuorovaikutustaitoja tunneäly-menetelmän avulla. Tavoitteena on ohjata asiakas omien tunteiden tiedostamiseen ja tiedostettujen tunteiden hallitsemiseen ja sitä kautta itseluottamuksen ja itsetunnon vahvistumiseen
´Tavoitteena on myös saada asiakas ymmärtämään, että omilla valinnoilla on merkitystä jakäyttää asiakkaan omia vahvuuksia heidän motivoimisekseen tavoitteiden saavuttamisessa
´Tunnetaitoja tarvitaan ihmissuhteissa ja arjen vastoinkäymisissä sekä opinnoissa ja työelämässä.